Caiet electronic cu retete din 7 decembrie 2011

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

13 decembrie 2011

Hamburger de pui

Dupa ce am facut Chifle pentru hamburger ,m-am apucat de hamburger.Desi pozele nu sunt f reusite, credeti-ma ca e foarte gustos :).



 Ingrediente:
  • 500g carne de pui
  • 1 ceapa potrivita
  • 2-3 catei de usturoi
  • maioneza
  • 2 cartofi potriviti
  • sare si piper
  • condimente dupa gust


Mod de preparare:

Am pus carnea,ceapa,usturoiul si condimentele in robot(daca nu aveti robot,dati totul prin masina de tocat-sita cea mai fina).


Am  mixat totul pana am obtinut o pasta omogena si am lasat deoparte cca 10-15 min.Intre timp am facut ''Sos'' de maioneza la minut si am prajit cartofii.Dupa ce s-a ''odihnit'' compozitia,am format ''chiftele'' mai mari si le-am pus in tigaia incinsa.Cand au fost aproape gata,am taiat chiflele in doua,partea de sus am pus-o peste ''chiftea'' in tigaie(pt a lua gustul carnii),iar pe partea de jos am pus maioneza,un strat de cartofi prajiti si optional o felie de branza topita.Optional mai puteti pune ketchup,mustar, castraveti acri sau gogosari.









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

© Retete a la Miki, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena