Caiet electronic cu retete din 7 decembrie 2011

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

27 februarie 2012

Sandwich cu ciuperci

De cand am vazut aceasta reteta la Jamie acum  3 ani,o repet cat de des am ocazia,cu mici modificari,bineinteles:). Eu nu prea  sunt fan ciuperci,dar asa imi plac la nebunie.Este un sandwich simplu,rapid si gustos!:)Cantitatile sunt pentru 3 portii.


Ingrediente:

6 ciuperci proaspete mari si carnoase
6 lingurite de unt
1/2 ardei gras rosu
verdeata-marar,patrunjel,busuioc-ce va place
2-3 catei de usturoi
sare,piper 
3 frunze mari de salata
6 felii de paine-de preferat mai mari decat cea obisnuita



Mod de preparare:

Pasul 1:curatam ciupercile, lasam doar ''palaria'' si le punem intr-un vas termorezistent
Pasul 2:ardeiul,verdeata si usturoiul le tocam marunt
Pasul 3:amestecam untul la temperatura camerei cu ardeiul,verdeata,usturoiul,sarea si piperul
Pasul 4:punem din amestecul obtinut in fiecare ciuperca.


 Pasul 5:Punem vasul in cuptorul preincalzit la foc iute ,cca 200 de grade pana se rumenesc frumos 25-30 de min.depinde de cuptor.

Cand sunt gata le lasam 5-10 min. sa se raceasca,apoi pe o farfurie punem o felie de paine,1/2 frunza de salata,doua ciuperci,cealalta jumatate de frunza de salata,iar deasupra alta felie de paine.

Tips:
  • Puteti face si un   ''Sos'' de maioneza la minut sau puteti adauga orice altceva va place.Noi in aceasta seara l-am mancat simplu.
  • Puteti inlocui untul cu margarina pentru a obtine un preparat de post




2 comentarii:

© Retete a la Miki, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena