Caiet electronic cu retete din 7 decembrie 2011

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14 decembrie 2011

Paste Fran

Reteta asta am invatat-o de la o tipa Francesca si nestiind cum sa le numesc,le-am spus paste Fran:).



Ingrediente: 
  • 1 pachet paste
  • 3 oua
  • 500g smantana lichida(gran cucina)
  • 250g suc de rosii(mai putin concentrat)
  • 1 cutie ciuperci
  • 200g sunca(eu am avut bacon)
  • 1 catel de usturoi
  • 50ml vin (optional)
  • cascaval ras sau parmezan
  • sare si piper dupa gust

Mod de preparare: 

Se pun pastele la fiert conform instructiunilor dupa ambalaj.Intre timp se pun ouale in tigaie cu putin ulei ca pentru omleta si se amesteca continuu pana cand se gatesc.Dupa aceea se adauga sunca(in cazul meu baconul),ciupercile si usturoiul tocat marunt.


Se calesc putin,dupa care adaugam 50 ml vin(optional) si lasam la foc iute 1-2 min,dupa care adaugam smantana,sucul de rosii si lasam la foc mic pana se fierb pastele cca 3-4 min.


 Cand sunt gata pastele le rasturnam peste sos si amestecam continuu cca 1-2 min la foc mic.Se servesc calde presate cu cascaval sau parmezan.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

© Retete a la Miki, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena