Caiet electronic cu retete din 7 decembrie 2011

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

30 aprilie 2012

Piftie de curcan


Ingrediente: 
  • 2,5 kg aripi si ciocanele de curcan
  • 2 capatani de usturoi(daca nu vreti gust pronuntat de usturoi puneti doar una)
  • 2 pliculete de gelatina
  • sare
  • piper boabe
  • piper macinat
  • 2 foi de dafin

Mod de preparare:

Carnea se spala si se pune la foc intr-un vas inalt impreuna cu sare,piper boabe,foi de dafin si apa cca 3-4l.Se lasa la foc mic pana carnea este fiarta si se desprinde de pe oase.Se scoate carnea,se curata de pe os,se taie bucati potrivite si se pune in vasele in care vrem sa facem piftie.Intr-o cana punem cca 100ml zeama de carne, lasam sa se raceasca putin(sa nu fie fierbinte),apoi punem gelatina si lasam cca 10-15 min. Gelatina inmuiata,usturoiul pisat(eu l-am dat prin blender pt ca nu imi plac bucatile de usturoi in piftie),sarea si piperul le punem in vasul in care am fiert carnea,apoi ''vanturam'' zeama(punem in alt vas,iar din acel vas inapoi in cel care am fiert) pana se topeste toata gelatina.Adaugam compozitia obtinuta in vasele de piftie si lasam la rece pana a doua zi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

© Retete a la Miki, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena