Caiet electronic cu retete din 7 decembrie 2011

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

28 februarie 2012

Paste cu carne de vita si sos alb

O reteta simpla,gustoasa,dar care necesita un pic de rabdare.De obicei eu prepar carnea de vita in acest mod cand am activitati casnice:).Pun totul la foc mic,mic si uit de ele pana imi termin tb:).



Ingrediente:
  • 350g paste de casa sau un pachet cumparate(500g)
  • 600g carne de vita macra
  • 100ml vin alb
  • 2 galbenusuri
  • 150ml smantana dulce
  •  1/2 lingutita cimbru
  • 1/2 lingutita rozmarin
  • 1/2 lingutita oregano
  • 2 linguri ulei de masline
  • 1 lingura de unt
  • sare,piper


 Mod de preparare:

Carnea o taiem cubulete mici si o punem intr-un vas la foc mic impreuna cu uleiul de masline si jumatate din cantitatea de condimente(sare,piper,cimbru,rozmarin si oregano).Acoperim vasul si lasam minim o ora, amestecand din cand in cand si adaugand apa calda daca scade sosul prea mult.
Cand bucatelele de carne sunt aproape gatite adaugam vinul,dam focul iute pt a se evapora alcoolul cca 1 min,apoi adaugam apa calda cat sa acopere carnea un pic mai mult de jumatate si lasam in continuare la foc mic pana se gateste complet.Intre timp punem pastele la fiert.


 Dupa ce carnea este gatita complet,o scoatem din sosul format,o punem in alt vas in care am topit in prealabil untul, adaugam restul condimentelor si  sotam cca 5 min.
In sosul format adaugam galbenusurile  amestecand energic pentru a nu se coagula,apoi adaugam smantana si lasam sa dea intr-un clocot.Adaugam pastele fierte,scurse si mai gatim cca 1-2 min .amestecand frecvent.Oprim focul,acoperim vasul cu carne si cel cu paste si lasam sa se ''imprieteneasca'' ingredientele 5 min.



Puteti inlocui pastele cu orez basmatic fiert,amestecat cu unt,sare si piper sau cu orice alta garnitura va place.


4 comentarii:

  1. Bine te-am gasit, Mihaela!!!Te felicit pentru blog dar si pentru paste:)...sunt febletea mea, mai ales facute de casa si cu carne de vita!!!!!Pupici:X

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos,Maria!Bine ai venit in bucataria mea!Pastele sunt si favoritele mele,as manca dimineata,pranz si seara :))

      Ștergere
  2. Sunt preferate de Diana mea.Pentru ea gatesc si eu.Eu nu-s deloc prietena cu pastele.Pupici!

    RăspundețiȘtergere

© Retete a la Miki, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena