Caiet electronic cu retete din 7 decembrie 2011

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

28 februarie 2012

Prajitura cu branza dulce,ciocolata si migdale

 Daca doriti ceva pufos,cremos,crocant si ciocolatos toate intr-o singura prajitura,ei bine ati gasit.:)
Aveam branza proaspata facuta in casa si ma tot gandeam cum sa o prepar.Sunt foarte multe moduri simple de a preparara ceva cu branza de vaci,dar am vrut ceva mai aparte. A iesit  o prajitura cu  blat pufos, crema de branza cremoasa,migdale crocante si multa ciocolata,dar gata cu vorba,sa trecem la reteta:)



Ingrediente:

Compozitia 1:
  • 3 oua
  • 2 linguri cu varf de faina
  • 2 linguri de cacao
  • 3 linguri de zahar
  • 3 linguri de ulei
  • 1 plic zahar vanilat
  • 1 lingurita praf de copt 

Compozitia 2:
  • 350g branza vaci proaspata
  • 1 ou
  • 50g zahar
  • 100ml lapte condensat
  • 2 linguri de faina
  • 1 lingurita esenta de vanilie
  • 1/4 lingurita praf de copt
In plus mai avem nevoie de 50g fulgi de migdale,iar pentru glazura 150ml lapte condensat si 100g ciocolata amaruie.


 Mod de preparare:

Compozitia 1:

Separam albusurile de galbenusuri.Albusurile le mixam cu 2 linguri de zahar pana se intaresc,iar galbenusurile le mixam impreuna cu o lingura de zahar,zaharul vanilat,uleiul,sarea si praful de copt pana obtinem o compozitie alb galbuie,pe care o turnam peste albusuri.



 Cu o lingura incorporam treptat faina,amestecand usor de jos in sus.,apoi cacaua.
Compozitia obtinuta o punem intr-o tava,in care am pus in prealabil hartie de copt si am uns-o cu ulei,apoi ne apucam imediat de a doua compozitie.

Compozitia 2:

Punem toate ingredientele mai putin faina intr-un vas si le mixam cu mixerul vertical,pana obtinem o compozitie omogena,apoi adaugam faina,mai mixam de 2-3 ori si adaugam  compozitia obtinuta peste compozia 1.
Cu ajutorul unei palete amestecam compozitiile in tava,amestecand de jos in sus,dar cu grija pentru a nu le amesteca complet.Adaugam fulgii de migdale,apoi punem tava in cuptorul preincalzit la 190 de grade pentru  40 de min.sau pana trece testul ''scobitoarea''.
Inainte cu 10 min,de a scoate prajitura din cuptor,punem pe foc laptele condensat si ciocolata,pana dau intr-un clocot.
Cand prajitura este gata, o lasam sa se racoreasca 5 min(nu trebuie sa se raceasca) si adaugam peste prajitura compozitia cu lapte.


Eu am pus doar pe jumatate de prajitura,pe cealalta jumatate am pus cand am servit.Este gustoasa in ambele varianta.


10 comentarii:

  1. Mai pe scurt este o bunatate 4in1.Arata suuuuuper bine.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. mi-ai facut pofta cu prajiturica ta!

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte faina reteta, am si eu in plan pe viitor sa fac, caci imi place combinata de branza dulce + cacao/cioco! un 1 martie frumos!
    te pup

    RăspundețiȘtergere
  4. asemenea,andreea!sa-mi spui daca a fost si pe placul vostru.pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. o combinatie tare interesanta ! tare , tare bine arata !

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc,boscodina!Ma bucur ca ti-a placut ideea:)

    RăspundețiȘtergere

© Retete a la Miki, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena