Caiet electronic cu retete din 7 decembrie 2011

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

6 martie 2012

Briose cu gem de piersici-de post

Astazi am vrut sa fac ceva fara oua si fara grasimi saturate.Am combinat cateva ingrediente de baza,am mai adaugat una,alta si au iesit aceste briose pufoase.Spre surprinderea mea au fost foarte gustoase,de aceea m-am gandit sa impart reteta si cu voi,mai ales cu cei care tin post si vor ceva dulce si rapid.



Ingrediente:
  • 4 linguri zahar
  • 4 linguri de gem de piersici
  • 2 linguri de ulei de masline(merge si normal)
  • 6 linguri fanta de portocale
  • 4 linguri cu varf de faina
  • 1/2 lingurita esenta de vanilie
  • 1 lingurita praf de copt
  • 1 lingurita cu varf de cacao
  • 1 lingurita esenta de rom

Mod de preparare:

Zaharul si gemul se omogenizeaza cu ajutorul unui tel pana se topeste aproape tot zaharul.Adaugam uleiul,fanta, esenta de vanilie si amestecam pana se omogenizeaza,apoi incorporam faina amestecata cu praful de copt si amestecam energic.
Intr-o tava de briose in care punem hartie speciala sau ungem cu ulei si tapetam cu faina,punem 3/4 din compozie.Compozitia ramasa o amestecam cu cacaua,esenta de rom si punem deasupra fiecarei briose.
Punem tava in cuptorul preincalzit la 200 de grade pt 20-25 de min.sau pana trece testul scobitorii.

                              
                                      O poza mai de aproape ca sa-i vedeti pufosenia:)


9 comentarii:

  1. Gemul acela m-a facut sa gem de pofta.Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Minunata reteta ,minunate briose.
    O primavara cu soare pe cer si in suflet.Pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pup si eu Maria!Asemenea iti doresc si eu,o primavara cat mai frumoasa!

      Ștergere
  3. Anonim12:38:00

    La 200 de grade nu e prea mult? Stiu ca la foc mare nu se face bine inaintru..o sa incerc oricum:*
    Pare gustoasa numai din poza!

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu este focul prea mare,aceasta este o compozitie mai lejera,nu este densa.Daca vrei le poti face si la 180 de garde,dar nu mai garantez pufosenia lor!Spor si te astept cu impresii:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Anonim19:58:00

    Minunate briosele astea si arata si foarte apetisant...nu ai spune ca sunt de post!

    RăspundețiȘtergere
  6. Anonim15:17:00

    arata wow , vreau sa incerc si eu ,acel gem de deasupra este pus dupa coacere ??? multumesc , Mihaela:)

    RăspundețiȘtergere
  7. da,acel gem de deasupra este pus dupa coacere.

    RăspundețiȘtergere

© Retete a la Miki, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena