Caiet electronic cu retete din 7 decembrie 2011

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

9 mai 2012

Tocanita de ciuperci

Am vrut sa fac ceva rapid,usor si fara carne.A iesit aceasta tocanita care merge de minune cu o mamaliguta calda sau in zilele calduroase merge mancata si rece.

 

Ingrediente:

250g ciuperci proaspete
2-3 catei de usturoi
2 ardei mari grasi(eu am avut unul rosu si unul galben)
1 ceapa potrivita
1 cutie de rosii cubulete
1/2  legatura de patrunjel
100ml vin 
sare,piper
2 linguri ulei de masline

Mod de preparare:

Ciupercile le spalam,le taiem feliute subtiri si le punem la foc intr-o tigaie impreuna cu uleiul si usturoiul zdrobit.Dupa ce ciupercile s-au rumenit putin si nu mai au lichid adaugaum ardeiul si ceapa spalate,curatate si taiate bucati mai mari.


 Cand ardeiul este rumenit adaugam vinul,rosiile si lasam totul sa fiarba la foc mic 25-30 de min,apoi potrivim de sare,piper si adaugam patrunjelul,spalat si tocat marunt.
Se poate servi calda sau rece.



2 comentarii:

  1. off ce imi faci tu mie la ora asta sa vad asa ceva :)
    mi-e foameee rau :))

    RăspundețiȘtergere
  2. nu te mai uita si tu cand ti-e foame,uita-te cand esti satula:))

    RăspundețiȘtergere

© Retete a la Miki, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena