Caiet electronic cu retete din 7 decembrie 2011

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

11 decembrie 2011

Pui cu ciuperci si cartofi

O mancarica gustoasa,mai ales pentru copii mofturosi:)


Ingrediente:
  • 1/2 kg pui(pulpe,ciocanele sau piept)
  • 1/2 kg ciperci
  • 1 kg cartofi
  • 2 cepe potrivite
  • 2-3 catei de usturoi
  • 50 ml vin alb
  • sare,piper si ulei dupa gust

Mod de preparare:

Puiul se spala si se portioneaza in bucati de marimea dorita.Ciupercile se spala,se taie in patru si se pun pe foc intr-o tigaie cu putin ulei.Intre timp curatam ceapa,o taiem joulien si o punem in vasul in care gatim,curatam usturoiul,il tocam si-l punem in vas,se iau cartofii se curata,se spala,se taie bastonase de cca 2 cm grosime si se adauga in vas.




Cand ciupercile s-au gatit partial(nu mai au nici un pic din zeama care o lasa)le punem si pe aceastea in vas.Punem sare,piper,ulei dupa gust si amestecam bine.Deasupra se pun bucatile de pui date cu sare si piper.


Dam totul la cuptor pt cca 60-70 de min(sau pana se rumenesc).Inainte cu 10-15 min sa fie gata se adauga vinul.Deliciosi pt papaciosi.:)

2 comentarii:

  1. vreau si eu o portie mai ai? :P
    nu am combinat niciodata ciupercile cu cartofi ...am facut oti pui cu ciuperci ori pui cu cartofi ..dar am sa incerc si cu ambele :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Data viitoare cand fac iti opresc:).Imi place combinatia. 'Secretul' este sa calesti bine cipercile inainte,altfel au un gust mai ciudat:)

    RăspundețiȘtergere

© Retete a la Miki, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena