Caiet electronic cu retete din 7 decembrie 2011

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

19 decembrie 2011

Supa-crema de legume

La ''inaugurarea'' rubricii supe-ciorbe,am facut preferata piticii-supa-crema de legume.Pentru ca nu fac niciodata din cantitati exacte,am pus poza ca sa va orientati cam cat trebui.



Ingrediente: 
  • 2 cartofi potriviti
  • 2 cepe mici
  • 2 morcovi subtiri(daca nu va place f dulce puneti doar 1)
  • 1 ardei gras
  • 1 dovlecel mic(eu am avut mai mare si am pus jum)
  • 1 telina potrivita
  • 1 pastarnac potrivit
  • 100g smantana(de preferat gran cucina)
  • sare piper dupa gust


Mod de preparare:

Se curata legumele se spala si se taie bucati potrivite.



  Se pun intr-un vas,se pune apa cat sa le acopere si se pun la foc potrivit pana se fierbe morcovul(acesta se fierbe cel mai greu).Cand sunt fierte se pun in blender,se mixeaza bine,apoi se pun inapoi in vas la foc mic.


Se adauga smantana,sarea,piperul si se lasa 2-3 min pana incepe sa clocoteasca.

Aici am avut ajutor,i se pare mai buna cand participa si ea:)


Tips:
  •  Puteti elimina smantana pentru a obtine un preparat de post sau o puteti inlocui cu smantana vegetala

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

© Retete a la Miki, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena